دخترانه

ساخت وبلاگ

 

علل مختلف تغيير رنگ تصوير دوربين مداربسته و روشهاي درست کردن اين تغيير رنگ

با گذشت زمان ممکن است تصاويري که دوربين مدار بسته شما تصويربرداري مي کند دچار تغيير شوند مثلا رنگ سبز مايل به قرمز يا حتي صورتي روشن شود. قرمز شدن تصوير دوربين مداربسته، بنفش شدن تصوير دوربين مداربسته و سياه و سفيد شدن تصوير دوربين مداربسته از مشکلاتي است که شايد شما با آن روبرو شده ايد.

عوامل زيادي وجود دارند که باعث ايجاد اين مشکلات مي شوند. علت تغيير رنگ تصوير دوربين مداربسته ممکن است اين باشد که در تراشه دوربين مداربسته مشکلي وجود دارد و يا ورژن نرم افزار آن قديمي و بروز نشده باشد. اختلال در رنگ هاي تصوير دوربين مداربسته ممکن است به دلايل سخت افزاري مانند آسيب به سنسور يا بخشي از دوربين، منبع تغذيه ناکافي و نامناسب، آسيب ديدگي کابل شبکه و يا کابل کواکسيال و يا حتي نصب نامناسب آن نيز باشد.

دلايل ديگر  تغيير رنگ تصوير دوربين مداربسته به احتمال زياد مربوط به مشکلات نرم افزاري ست؛ يعني ايجاد اشکال در تنظيمات رکوردرها (NVR/DVR)، تنظيمات دوربين، تنظيمات ATW/ATB، حتي ممکن است مربوط به نور مادون قرمز باشد که درست کار نمي کند.

در هر صورت اگر با مشکلاتي از اين قبيل سروکار داريد حتما با هايک ويژن  همراه باشيد چرا که ما در اين مقاله صرف نظر از اينکه دوربين مداربسته IP و يا توربو HD است مشکلات را بررسي کرده و در نهايت پاسخ آن ها را ارائه مي دهيم.

قرمز شدن تصوير دوربين مداربسته

اگر تصوير دوربين مداربسته شما قرمز رنگ است يا متمايل به سبز است اولين کاري که بايد انجام دهيد چک کردن اتصالات و کابل ها است. گاهي شل بودن کابل ها علت قرمز شدن تصوير دوربين مداربسته است.

 

قرار گرفتن کابل ها به صورت فيکس در جاي خود به کاهش تصاوير مبهم، تار و ساير مشکلات مانند مشکلات برق، سوسو زدن تصوير و خاموشي هاي تصادفي تصاوير کمک مي‌کند. اين مشکل بيشتر در دوربين هاي مداربسته توربو اچ دي که اتصالات آنها bnc و سيگنال ارتباطي آنالوگ است شايع تر است.

حتما تنظيمات رنگ نمايشگر و تنظيمات رنگ دستگاه رکوردر(NVR/DVR) را چک کنيد اغلب اوقات، مشکلاتي از اين قبيل با يک تنظيم ساده رنگ هاي نمايشگر و يا تعويض کابل ارتباطي بين دستگاه ذخيره کننده تصاوير و نمايشگر برطرف خواهد شد. از ديگر دلايل قرمز شدن تصوير دوربين مداربسته، مي توان به مشکلات سخت افزاري اشاره نمود.

يکي ديگر از تنظيماتي که به کيفيت تصاوير بهبود مي بخشد، تنظيمات فوکوس(زوم) لنز دوربين مداربسته است که در صورت عدم تنظيمات مناسب موجب تاري و متعاقبا بهم ريختن رنگ و تغيير رنگ تصاوير دوربين مداربسته مي شود.

وجود يک ميدان مغناطيسي در اطراف دوربين مداربسته هم ميتواند علت تغيير رنگ تصوير دوربين مداربسته و قرمز شدن تصوير دوربين مداربسته باشد. محيط اطراف محل نصب دوربين را چک کرده و در صورت وجود هر ميدان مغناطيسي مانند آهنربا، آن را از محل دور نماييد تا مشکل دوربين شما حل شود. هرچند اين مشکل بيشتر در دوربين هاي آنالوگ شايع است و در دوربين هاي توربو اچ دي کمتر ديده شده و در دوربين هاي تحت شبکه بسيار کم است.

علاوه بر مشکلات نرم افزاري، مشکلات سخت افزاري مانند خرابي برد دستگاه رکوردر و يا خرابي برد دوربين هم يکي ديگر از  علت هاي تغيير رنگ تصوير دوربين مداربسته است.

خرابي کابل VGA که تصاوير را از دستگاه رکوردر به روي نمايشگر منتقل مي کند از ديگر علت هاي تغيير رنگ تصوير دوربين مداربسته است. حتما چک نماييد تا در اتصالات کابل VGA اختلالي وجود نداشته باشد. لازم به ذکر است اين اشکال موقعي وجود خواهد داشت که بهم ريختگي رنگ يا قرمز شدن تصوير روي همه دوربين ها وجود داشته باشد.

از ديگر مشکلات سخت افزاري مي توان به خرابي CCD اشاره نمود. CCD مخفف Charge Copled Device است که يک سنسور مجهز به چيپ هاي حساس به نور و متشکل از پيکسل هاي فراوان در سطح خود است. به ميزان نور ورودي که به هر يک از پيکسل ها مي رسد تصوير واضح و با کيفيتي تشکيل مي شود.

 بيشتر بخوانيد: برند حارس    ، آداپتور صنعتي

قطعه CCD

آسيب به قطعه ICR  هم يکي ديگر از علت هاي تغيير رنگ تصوير دوربين مداربسته و قرمز شدن تصوير دوربين مداربسته است.
قطعه Infrared Cut Filter که به اختصار ICR ناميده مي شود در کنترل ورود اشعه مادون قرمز  به دوربين نقش دارد. شايد هنگامي که دستگاه خود را به برق متصل کنيد در ابتدا صداي ضربه کوچکي به گوشتان برسد، اين صدا ناشي از بسته شدن رله در همين بخش است!

 

قطعه Infrared Cut Filter

اين قطعه از يک سنسور تشخيص نور فرمان مي گيرد و پس از يک وقفه کوتاه شروع به کار مي کند و در هر نوع از دوربيني صرف نظر از اينکه سيستم تحت شبکه است يا توربو، دريچه ي ورودي نور به سنسور را طوري تنظيم مي کند که ميزان نور ورودي مادون قرمز، تصحيح و فيلتر شده و در سطح استاندارد باشد.

 

علت سياه و سفيد شدن تصوير دوربين مداربسته

اگر مقاله ديگر ما با عنوان “بهترين دوربين مداربسته ديد در شب” که در رابطه با دوربين ديد در شب با مادون قرمز است را مطالعه کرده باشيد متوجه خواهيد شد که اين دوربين ها در شب هنگام تصوير برداري تصوير سياه و سفيد و در روز تصاوير رنگي نمايش مي دهند(البته اگر مجهز به تکنولوژي ديد در شب رنگي نباشند!). به هر دليل اگر در روز با تصاوير سياه و سفيد مواجه شديد بي شک دوربين شما داراي مشکل است!

اگر هر عاملي مانع رسيدن نور کافي به سنسور دوربين شود اين اتفاق پيش مي آيد. شايد تنظيمات رنگ دستگاه رکوردر (NVR/DVR) به هم ريخته باشد پس حتما آن را بازبيني کنيد و اگر تنظيمات از AHD  به TVI تغيير کرده باشد حتما مجددا آن را تنظيم کنيد. اين اشکال بيشتر در سيستم هاي دوربين مدار بسته توربو اچ دي ديده مي شود. در حقيقت دوربين مدار بسته توربو اچ دي سيگنال تصوير خود که يک سيگنال آنالوگ HD است را براساس يک استاندارد خاص توليد مي کند، استانداري که توليد کننده هاي دوربين مداربسته از آن در محصولات توليدي خود استفاده مي کنند. سيگنال ارسالي از طرف دوربين توسط دستگاه رکوردر دريافت و به تصوير با کيفيت HD تبديل مي شود. حال اگر سيگنال ارسالي توسط دوربين داراي کدينگ و استانداردي باشد که اين کدينگ و استاندارد توسط دستگاه رکوردر شناسايي نشود يا کلا تصويري نمايش داده نمي شود و يا تصويري ايجاد مي شود که سياه و سفيد است.

چگونه مشکل تغيير رنگ تصوير دوربين مداربسته را حل کنيم؟

اميدواريم که به اندازه کافي مشکلاتي که سبب تغيير رنگ تصوير دوربين مداربسته مي شود را پوشش داده باشيم، شما مي توانيد با چند راه حل ساده به رفع اين مشکلات بپردازيد و اگر به هر دليل نتوانستيد در اصلاح رنگ تصوير درست عمل کنيد حتما به افراد حرفه‌اي در اين زمينه مراجعه کنيد.

در انتخاب مکان نصب دوربين بيشتر دقت کنيد

اگر دوربين در محلي قرار دارد که به طور مستقيم با نور خورشيد در تقابل است آن را طوري قرار دهيد که کمتر در معرض نور مستقيم خورشيد باشد. زيرا نور خورشيد باعث ايجاد رنگ هاي نامتناسب در تصاوير دوربين مداربسته مي شود. شما بايد حتي‌الامکان نور خورشيد را مسدود کنيد. استفاده از يک محافظ نور خورشيد يک راه حل به جا و درست است. پس دوربين بايد طوري جانمايي گردد که زياد رو به خورشيد نباشد.

 بيشتر بدانيد: جي پي اس ماشين

همانطور که در تصوير مي بينيد ديد دوربين را تغيير مي دهيم تا مستقيما آسمان را تصويربرداري نکند.

تنظيمات ATW و AWB را بررسي کنيد

اگر دوربين در محيط بيروني قرار دارد ، مي‌توانيد تنظيمات تعادل سفيدي را در OSD دوربين به جاي حالت ATW  روي OUTDOOR قرار دهيد. به خاطر داشته باشيد که رنگ ها در اين حالت  کمي کسل کننده و به اصطلاح مرده به نظر مي رسند و به اندازه استفاده از ATW واضح نيستند.

چگونه اين تغييرات را اعمال کنيم؟ ساده است پشت دوربين را بررسي کنيد حتما دکمه‌اي مي بينيد.

 

اين دکمه منوي نمايش روي صفحه را راه‌اندازي مي‌کند و يا در مدل هاي پيشرفته تر مانند محصولات نمايندگي هايک ويژن از طريق نرم افزاري به منو OSD دوربين دسترسي داريد. دوربين هاي برند هايک ويژن داراي قابليت دسترسي به OSD از طريق کابل کواکسيال هستند.

تکنولوژي AWB وظيفه بالانس نور سفيد را دارد و در نهايت سبب ارتقا کيفيت تصاوير مي شود. AWB  مخفف Automatic White Balance است به معناي متعادل کردن و تصحيح اتوماتيک نور سفيد؛ با وجود اين تکنولوژي در دوربينها از جمله هايک ويژن تصاوير واقعي و واضحي بوجود مي آيند. با وجود اين فناوري دوربين قادر است در حضور منابع نوري مختلف به خوبي نور سفيد را متعادل کرده و تصاوير را عاري از هرگونه رنگ هاي غير طبيعي و ناموزون کند.

استفاده از خاصيت مغناطيسي

همانطور که از قبل اشاره شد اختلال در فيلتر برش IR از دلايل بزرگ ايجاد رنگ هاي صورتي، قرمز و يا سياه و سفيد در تصوير دوربين مداربسته است. حال براي رفع اين اشکال چه کاري از دست شما بر مي آيد؟
کافي است يک آهنرباي قوي را برداشته و با حرکت جارويي بالاي لنز دوربين اين مشکل را حل کنيد!


با اين حرکت فيلتر IR که به احتمال زياد گير کرده است به جاي خود برگشته و حالا به عملکرد درست خود  ادامه مي دهد. اگر همچنان مشکل پا برجاست پس حتما قطعه IR دچار نقص فني است. يعني شکسته و برد آن مشکل دارد.

تعويض فيلتر IR cut (Infrared Cut Filter)

در صورتي که با بررسي راه حل هاي مختلف در نهايت تصميم به تعويض اين قطعه گرفته ايد ممکن است فيلتر برش IR  شکسته باشد. پس بايد برد IR را تعويض کنيد.

 

چک کردن دما

به محل نصب دوربين مدار بسته توجه کنيد همانطور که در مقالات قبل هم اشاره شد دوربين ها را با توجه به ويژگي هاي خود در مکان هاي مناسب استفاده کنيد. دوربين هايي که مناسب استفاده در مناطق سرد هستند داراي ويژگي هايي اعم از تحمل باد و گرد و غبار و مه  هستند و محفظه آن ها به گونه خاصي طراحي شده است تا بتوانند در اين شرايط مقاوم باشند. مثلا در مناطق مرطوب و داراي بارش مداوم، دوربين هاي ضد آب گزينه مناسبي براي استفاده هستند. يکي از مشکلاتي که دماي پايين در پي دارد، اختلال در فيلتربرش IR  است، پس حتما دما و مدل دوربين را چک کنيد.

تميز نگه داشتن لنز

تميز نگه داشتن لنز يکي ديگر از کارهايي است که مانع تغيير در رنگ تصوير دوربين مداربسته مي شود. اگر هرگونه آلودگي در محفظه داخلي دوربين مداربسته نفوذ کند و موجب تاثير بر قطعه IR شود روي کيفيت و يا حتي رنگ تصاوير ارائه شده توسط دوربين اثر نامطلوبي مي گذارد.

با توجه به مطالب گفته شده راه حل ديگر اين است که دوربين را باز کرده و تميز کنيد.

بررسي تنظيمات دوربين

همان طور که از قبل اشاره شد تنظيمات دوربين را از منوي آن بررسي کنيد. مي‌توانيد با زدن دکمه پيش فرض تنظيمات را به حالت پيش فرض برگردانيد. حالا تصاوير شما داراي هاله صورتي، بنفش يا قرمز نيست.

ريست کردن دوربين

مشکل تغيير رنگ تصوير دوربين مداربسته گاهي با يک ريست کردن ساده قابل حل است. در صورت لزوم مي توانيد دوربين را از برق بکشيد و چند ثانيه يا چند دقيقه صبر کنيد و سپس آن را به برق زده و مجددا روشن کنيد. اگر دوربين شما با باتري کار مي کند مي‌توانيد آن را خارج کرده و مجددا باتري را سر جاي خود قرار دهيد و از اين طريق دوربين را مجددا راه اندازي کنيد.

بازنشاني به تنظيمات کارخانه

ريست کردن دوربين مداربسته با بازنشاني آن به تنظيمات کارخانه بسيار متفاوت است به اين صورت که با ريست کردن، سورس هاي کوتاهي که در برنامه دوربين اجرا شده است و شايد باعث تغيير رنگ دوربين مداربسته شده است پاک مي شود. در واقع حافظه کش آن پاک مي شود. به طور کلي با ريست کردن بر خلاف بازنشاني کارخانه تنظيمات ثابت باقي مي مانند. البته لازم به ذکر است اين روش بيشتر در دوربين هاي تحت شبکه جوابگو است. براي دوربين هاي توربو اچ دي لازم است وارد منوي OSD شده و در آنجا بازنشاني تنظيمات را انجام دهيد.

وقتي گزينه بازنشاني تنظيمات کارخانه را انتخاب کنيد تنظيماتي که روي دوربين اعمال کرده ايد به کل پاک مي شوند. در اين صورت دوربين به حالت عادي برمي گردد و ديگر تنظيمات اشتباهي را اجرا نمي کند و هر گونه مشکلي برطرف مي شود با اين کار به خصوص اگر قرمز شدن تصوير دوربين مداربسته و يا صورتي شدن آن به دلايل نرم افزاري باشد رفع مي شود.

چگونه مشکل صورتي يا بنفش شدن تصوير دوربين را برطرف کنيم

گاهي ممکن است تنظيمات دوربين توسط شخصي بهم ريخته باشد و باعث شده يک روکش صورتي روي تصوير ايجاد شود. براي همين توصيه مي شود در ابتدا قبل از انجام هر کاري تنظيمات دوربين مداربسته را چک کنيد. معمولا در بخش تنظيمات تصوير دوربين مداربسته يک دکمه پيش فرض وجود دارد که با فعال کردن آن تنظيمات تصوير به حالت پيش فرض برمي گردد. سپس مجدد تصوير را بررسي کنيد. در صورت برطرف نشدن مشکل راه هاي بعدي را بررسي کنيد.

 

برد IR LED را خاموش و روشن کنيد

براي رفع مشکل بنفش شدن تصوير دوربين مي توانيد چند بار چراغ ir led را خاموش و روشن کنيد تا فيلتر ir به حالت اوليه برگردد. به اين ترتيب ممکن است ديگر شاهد تصوير بنفش در مانيتور نخواهيد شد.

براي خاموش کردن چراغ هاي IR LED مي توانيد در بخش تنظيمات دوربين اين کار را انجام دهيد. در غير اين صورت مي توانيد با باز کردن دوربين و جدا کردن فيزيکي کابل مربوطه اين کار را انجام دهيد. (جهت انجام اين کار مي توانيد از دفترچه راهنما دوربين مداربسته استفاده کنيد).

خاموش کردن دوربين مداربسته

منبع تغذيه دوربين را خاموش کنيد و حدود 20 ثانيه صبر کنيد و مجددا دوربين را روشن کنيد. اگر دوربين بي سيم داريد بايد باتري را از داخل دوربين خارج کنيد. پس از آن مجددا برنامه دوربين را تنظيم نماييد.

ريست فکتوري کردن دوربين مداربسته

در بسياري موارد با برگرداندن تنظيمات دوربين به حالت کارخانه (به خصوص در دوربين هاي تحت شبکه) فليتر ir نيز به تنظيمات اوليه بر مي گردد. در اين حالت ممکن است تا حد زيادي مشکل صورتي شدن تصوير دوربين درست شود.

به روز کردن نرم افزار دوربين مداربسته

در موارد بسيار کم ممکن است مشکل از به روز نبودن سيستم عامل باشد. در اين صورت بهتر است جهت عيب يابي اين بخش را نيز به روز کنيد.

استفاده از آهن ربا

گاهي ممکن است در دوربين به طور موقت گير کرده باشد. در اين صورت مي توانيد قبل از باز کردن دوربين از يک آهن رباي قوي استفاده کنيد. آهن ربا  را از روبروي لنز بچرخانيد، ممکن است در اثر جابجايي آهنربا در مقابل دوربين فيلتر نيز جابجا شده و آزاد شود.

قسمت داخلي دوربين را تميز کنيد

در برخي موارد موتور مربوط به روشن شدن چراغ هاي led در شب به درستي کار مي کند اما ممکن است به دليل جرم فيلتر در جاي خود گير کند و به درستي عمل نکند.

براي تست عملکرد موتور، دست خود را جلوي لنز دوربين قرار دهيد تا با تاريک شدن چراغ هاي LED IR روشن شود. به صورت معمول شما بايد صداي مربوط به موتور فيلتر IR را بشنويد. پس در نتيجه موتور شما درست است اما قادر نيست شيشه فيلتر را حرکت دهد. بنابراين بهترين راه حل باز کردن دوربين و تميز کردن آن است. البته توصيه مي کنيم اين مساله را در آخرين مرحله بررسي کنيد.

فيلتر برش IR را تعويض کنيد

چنانچه فيلتر IR Cut آسيب ديده و هميشه گير مي کند، بهتر است کل صفحه ir را عوض کنيد. براي سفارش صفحه ir جديد حتما به مدل دوربين مداربسته خود دقت کنيد.

اگر تمام موارد گفته شده را انجام داديد اما همچنان مشکل تغيير رنگ دوربين درست نشد، تنها راه حل باقي مانده خريد دوربين مداربسته جديد است.

علت سياه و سفيد شدن تصوير دوربين مداربسته

دوربين‌هاي مداربسته مجهز به سنسوري است که قادر است ميزان نور را اندازه گيري کند و دوربين را در حالت رنگي قرار دهد. همچنين با کمک اين سنسور باعث تنظيم ديد در شب نيز مي‌شود. حال اگر نور کافي از محيط به سنسور نرسد، ضبط تصاوير به صورت سياه و سفيد خواهد شد. براي رفع اين معزل بايد نور محيطي که دوربين در آن قرار گرفته به اندازه کافي باشد.

به هم ريختن تنظيمات رنگ  DVR

چنانچه حالت دوربين از AHD به TVI  تغيير کرده باشد، تصاوير دوربين مدار بسته به صورت سياه و سفيد ضبط  خواهد شد. براي رفع اين مشکل لازم است به قسمت تنظيمات DVR برويد و مجددا تنظيمات را درست کنيد.

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 185 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:37

جليقه مردانه

جليقه از آن دسته لباس هايي است که پوشيدن آن ضروري نيست. اما آقايان براي اينکه بتوانند استايل جذاب تري داشته باشند، مي‌ توانند از جليقه هاي مردانه استفاده کنند. جليقه تک مردانه استايل بسيار متفاوت تري را براي شما ايجاد مي کند. شما از اين جليقه ها مي توانيد به تنهايي استفاده کنيد و يا همراه با کت و شلوار آن ها را بپوشيد. در هر صورت استفاده از يک مدل جليقه مردانه اسپرت مي ‌تواند شما را جذاب تر و زيباتر کند. ما در اين مقاله قصد داريم نکات بسيار مفيدي درباره خريد جليقه مردانه اسپرت ، مجلسي ، پاييزي ، زمستاني شيک به شما آموزش دهيم. پس تا انتها همراه ما باشيد.

ويژگي هاي بهترين مدل جليقه مردانه

متناسب با هر فصل

در ابتدا بايد مشخص کنيد که اين مدل جليقه مردانه را در چه فصلي مي خواهيد بپوشيد. اگر به دنبال جليقه مردانه پاييزي هستيد بايد به سراغ جنس هاي نخ پنبه ‌اي برويد. اگر مي‌ خواهيد جليقه مردانه اسپرت زمستاني بخريد، بايد به سراغ جليقه هايي برويد که داخل آن ها پشم شيشه کار شده است. بنابراين با انتخاب جنس مناسب مي توانيد خريد خوبي داشته باشيد.

سايز

براي خريد جليقه مردانه اسپرت بهتر است آن هايي را انتخاب کنيد که کاملاً اندازه بدن شما هستند. اما براي خريد جليقه هاي رسمي بايد بدن شما در آن ها کمي آزاد باشد. اما به طور کلي بهتر است اين جليقه ها بيش از اندازه گشاد و يا تنگ نباشند. پوشيدن جليقه اندام شما را لاغرتر و بهتر نشان مي ‌دهد. بنابراين شما با توجه به کاربرد آن مي توانيد انتخاب درستي داشته باشيد.

طرح و رنگ پارچه

براي اينکه بتوانيد بهترين مدل جليقه مردانه را بخريد بايد به رنگ پارچه ها و طرح هاي آن ها توجه داشته باشيد. معمولا طرح هاي شلوغ شما را چاق تر نشان مي دهند. بنابراين اگر اندام درشتي داريد بهتر است به دنبال طرح هاي شلوغ نرويد. همچنين رنگ هاي تيره شما را لاغر تر نشان مي دهند. بنابراين با توجه به اين موارد مناسب ترين جليقه مردانه را خريداري کنيد.

تعداد دکمه هاي جليقه تک

در خريد جليقه بايد به تعداد دکمه ها نيز توجه کنيد. جليقه هايي که شش دکمه دارند معمولاً براي استايل هاي سنتي مناسب هستند. اما اگر مي خواهيد استايل اسپرت داشته باشيد بهتر است به دنبال جليقه هايي با تعداد دکمه کمتر برويد. براي مثال جليقه‌ هاي سه، چهار و پنج دکمه اي مي توانند براي استايل روزانه و اسپرت مناسب باشند.

انواع جليقه مردانه

اين محصول انواع زيادي دارد که شما مي توانيد با انواع استايل ها و تيپ ها مورد نظر خود ست کنيد. جليقه هاي رسمي مردانه و کاپشن هاي ژيله پاييزه. يکي از انواع اين جليقه ها ژيله هاي مردانه است که معمولا از الياف ضخيم تري تهيه ميشود و برخي به آنها کاپشن جليقه هم ميگويند. بدون آستين بودن ژيله ها آنها را براي استفاده در فصل پاييز و بهار بسيار مناسب کرده است. به طور کلي جليقه انتخابي خاص مي باشد که هر سليقه اي را در بر نمي گيرد؛ اما اگر به درستي انتخاب و ست شود مي تواند نظر هر کسي را جلب کند.

جليقه رسمي مردانه

اين محصول همانگونه که از نامش بر مي آيد از اجزاي يک تيپ رسمي و کلاسيک و حتي تيپ هاي کژوال خاص مي باشد که مي تواند به تيپ شما جلوه اي خيره کننده بدهد. اين نوع جليقه به طور معمول با کت و شلوار رسمي پوشيده مي شود و ظاهر شما را آراسته تر نشان مي دهد. رنگ اين محصول متناسب با رنگ کت و شلوار انتخاب مي شود که مي توان به صورت هم رنگ يا متضاد انتخاب شود. براي مثال با کت و شوار مشکي هم مي توان جليقه مشکي و هم جليقه هاي روشن تر نظير خاکستري انتخاب کرد که اين موضوع به سليقه افراد بستگي دارد.

جليقه بافت مردانه

در روزهاي سرد پاييزي و زمستاني براي گرم نگه داشتن خود مي توانيد از انواع جليقه بافت مردانه استفاده کنيد، تا ظاهري خاص، گرم و مطمئن داشته باشيد. اين محصول به دليل ظاهر خاص خود، طرفداران خاص خود را دارد. شما مي توانيد با انتخاب يک تيپ مناسب، با استفاده از اين محصول يک ظاهري جذاب و خيره کننده داشته باشيد. تنوع در اين محصول هم به نوع بافت، طرح و رنگ و هم به نوع استايل آن بستگي دارد که بايد با توجه به تيپ انتخابي و سليقه فرد انتخاب شود.

کاپشن ژيله مردانه (يا کاپشن جليقه اي)

کاپشن جليقه مردانه انتخابي ويژه براي روز هاي نه چندان سرد مي باشد. اين محصول تيپ اسپرت يا کژوال شما را به زيبايي هرچه تمام تر تکميل مي کند و ظاهري زيبا و گرم به شما مي دهد. تنوع طرح در محصولات ژيله مردانه  بسيار زياد مي باشد و شما مي توانيد در ست هاي متنوع و زيادي از آن استفاده کنيد. اين محصول هم به تنهايي پوشيده مي شود، هم انواع نازکتر آن را در زير کاپشن يا پالتو خود استفاده کنيد.

منبع:

  https://experiment.com/users/bbehtarinyab

https://www.myminifactory.com/users/mansoorghenae

http://users.atw.hu/tuleles/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=8451  

https://behtarinyab.gumroad.com /

https://coub.com/behtarinyab

https://www.behance.net/behtarinyab

https://www.quia.com/profiles/mkesrdrr

https://profile.hatena.ne.jp/behtarinyabc /

http://www.aytoloja.org/jforum/user/profile/235014.page

 

https://www2.ogs.state.ny.us/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com

https://community.nxp.com/t5/custom/page/page-id/ExtealRedirect?url=https://behtarinyab.com

http://client.paltalk.com/client/webapp/client/Exteal.wmt?url=https://behtarinyab.com

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 143 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:33

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

What is Spinnin Talent Pool

Spinnin talent pool in place so that all of your tracks can be heard and seen by so many people who are going to be your fans in the future so in the Black white promotion you can have lots of services that are related to Spinnin talent pool promotion.

 

you will also have the opportunity, to access lots of feedback that the people can give to you. It means that if you want to get feedback on the Spinning talent you need to get promoted which is exactly mentioned in the Black white promotion.

 

What is the Black White Promotion

As the CEO of Black white promotion:" We’ve been striving for the past 5 years to provide the Best Music Promotion Services for thousands of artists. Every creator’s goal is to have their music heard by a large audience. We will make it easier for you to build a solid legit foundation of followers and subscribers and have your music heard worldwide. We always provide 100% Real and organic music promotion to our clients. You can easily choose from our social media promotion packages covering all the main networks relevant to promoting artists. Promote your work to your target audience through Spotify, YouTube, Beatport, and Instagram. We will do the hard work necessary to consolidate an audience of real people, with real accounts and follow the rules of each social network.5 We know that in today’s world, every artist must build strong social media branding and constantly work on optimizing it. This is where our experience comes to help you reach the trending lists, and gain new followers, and plays.



Through our experience and hard work with more than 10,000 happy clients so far, we have proved our skills to be able to deliver fast and reliable service at a very competitive price". This was the whole thing that will introduce the Balck white promotion But now what are the options for spinnin talent pool on Black white promotion.

All the options are named Top 100 Talent Pool, Top 50 Talent, and Top 20. We have Top 10 Talent pools and we have also  Top 5 talent pools we also have Top 1 Talent pools. So if you want to Buy the Top 10 Talent pool, you need to pay 69.95 dollars which can help your tacks to be heard by so many people and the main promotion would be 100 organic. So the range of the price is from 19.95 untill199.95.

 

Conclusion

In this article, we discussed Spinnin records talent pool promotion which will help you to move further in your art in your artistic life, and each choice would be appropriate base on the level of your place that you want to be in Spinnin talent pool.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11210787

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1690559.page

https://independent.academia.edu/MelbaLuna626

http://edu.fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://jobs.ict-edu.uk/user/kaybush3/

http://ict-edu.uk/user/kaybush3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=cd3e7ab2-41c5-4d5d-847c-c617b4c85307

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://blackwhitepromotion.com/

http://entrance-exam.net/forum/members/kaybush3.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KayBush3

https://www.pubpub.org/user/kay-bush

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User_talk:KayBush3

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 133 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:51

داکرومات

داکرومات به عنوان يکي از روش هاي پوشش دهي فلزات شناخته مي شود.فرآيند پوشش دهي فلزات باعث افزايش طول عمر مفيد تجهيزات مي گردد.

در اين مقاله قصد داريم ضمن معرفي روش Dacromet، به بحث درباره مزاياي آن نسبت به ساير روش هاي پوشش دهي بپردازيم.

داکرومات چيست؟

داکرومات (Dacromet) يک پوشش معدني متشکل از روي و آلومينيوم است که

بر پايه آب و اکسيد کروم مورد استفاده قرار مي گيرد. داکرومات را مي توان نوعي چسب معدني نيز معرفي کرد که

در بسياري از صنايع براي پوشش دهي متريال فلزي کاربرد دارد.

پوشش داکرومات عمدتا براي متريال فلزي با ابعاد کوچک و متوسط استفاده مي شود.

اين پوشش در مقايسه با روش هاي پوشش دهي قبل از خود ويژگي هاي بسيار خوبي را به ارمغان آورده است.به کمک آن مي توان از بروز خوردگي و فرسايش در سطح فلزات به خوبي جلوگيري نمود.

البته لازم به ذکر است که ميزان مقاومت رابطه مستقيمي با نحوه پوشش دهي و ضخامت آن دارد.

داکرومات چيست

روش اجراي Dacromet

همان طور که اشاره کرديم، روش Dacromet عمدتا براي قطعات فلزي با سايز کوچک يا متوسط مورد استفاده قرار مي گيرد.به عنوان مثال مي توان به پيچ و مهره هاي فلزي اشاره کرد.

خط توليد داکرومات

به خط توليد داکرومات مورد استفاده در پوشش دهي داکرومات، اصطلاحا Dip-Spin مي گويند. در اين فرآيند قطعات فلزي در يک سبد قرار مي گيرند. داخل سبد نيز از محلول مورد نظر پر مي شود. به اين ترتيب فرآيند پوشش دهي انجام مي پذيرد.

نکته مهم در توليد داکرومات  پوشش دهي Dacromet اين است که در هر سيکل پوشش دهي، قطعات بايد در مدت زمان 15 دقيقه در دماي تقريبي 321 درجه سلسيوس حرارت ببينند.

البته در صورتي که سايز قطعات مورد نظر بزرگ تر باشد، معمولا از روش غوطه وري يا اسپري محلول روي سطح فلز استفاده مي کنند.

قطعاتي که با استفاده از اسپري پوشش دهي مي شوند، به مدت 15 دقيقه در دماي حداکثر 177 درجه سلسيوس حرارت مي بينند.

لازم به ذکر است که در صنايع مختلف با توجه به کاربردهاي مدنظر، ضخامت پوشش Dacromet بين 6 تا 12 ميکرون متغير است.

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 129 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:10

لینک دوستان

خبرنامه